Atlassian Software heeft een gratis 500-gebruikers Community / Enterprise licentie voor Confluence ter waarde van $ 4000 beschikbaar gesteld voor stichting GeWoon, waarvoor onze dank namens de Stichting!

Iwan host de nieuwe Wiki / Website kosteloos op zijn server in Amsterdam

1. Hoi Iwan,

Is het een idee om onze site te laten zijn bij Confluence als zijnde van kijk ons eens.
    Uit betrouwbare bron (collega) begreep ik dat zij dit zeer op prijs stellen.

groet,
    Theo

2. iw@n AUTHOR

Beste Theo,

Groot gelijk, ik heb zojuist een mailtje naar Atlassian verstuurd met onze dank voor de gratis licentie! (zie hieronder)

Groetjes, Iwan

To: Jo Perrett
    Subject: Re: Confluence Community License Grant iwans.net
    Cc: tgeelen@stichtinggewoon.nl

Dear Jo,

Almost two months further I'd like to make my appreciation (on behalf of me and all parents & family members) for granting our organization a free Confluence community license!

You can view our instance of Confluence running on http://www.stichtinggewoon.nl

Although my first choice was MediaWiki we decided to go further with Confluence (recommended by Theo, one of the family members). I think Confluence was an excellent choice and am very happy with your software! (I'm the system administrator, and the brother of Nina): http://www.stichtinggewoon.nl/display/~nina/Nina%27s+Homepage

NB: Most content and work is done on 'private' (internal) spaces which could only be viewed by the parents and family members, the above URL is only used as (great) replacement for the old (outdated) home page.

Kind regards,

Iwan van Rienen